φίλες και φίλοι

Δευτέρα

Μια ιδιαίτερη μουσική βραδιά.

Η αφίσα της εκδήλωσης.

Ο Περιβαλλοντικός Σύλλογος ΑΝΘΕΙΑ του οποίου είμαι μέλος κι εγώ, διοργάνωσε τις τελευταίες μέρες του 2010 μια μουσική βραδιά, αφιερωμένη στο Σχολείο για παιδιά με ειδικές ανάγκες που λειτουργεί στο Γαλατά. 
Η μουσική που παρουσιάσαμε ήταν κλασσική και το πρόγραμμα χωριζόταν σε δύο μέρη:
Στο πρώτο έπαιξε πιάνο ο Γιάνης Λούκος ένας δικός μας ταλαντούχος καλλιτέχνης και στο δεύτερο, η πιανίστρια Ιωάννα Παρασκευοπούλου διευθύντρια του Ωδείου ΕΥΥΜΝΙΑ ντουέτο με τον βιολονίστα Franc Shestani, α' βιολί της Ορχήστρας Χρωμάτων.
Ο δικός μου ρόλος, πολύπλοκος και εν μέρει αδιευκρίνιστος. Ξεκίνησα σαν γραφίστας φτιάχνοντας τη μακέτα της αφίσας και συνέχισα σαν διαφημιστής μέσω ίντερνετ, διορθωτής λόγων, υπεύθυνος φωτισμού και φυσικά σαν φωτογράφος της εκδήλωσης.
Σαν φωτογράφος λοιπόν, γιατί αυτό είναι το θέμα μας, θα έπρεπε να δουλέψω χωρίς φλας, τεράστιους χρόνους έκθεσης, να έχω τη μηχανή σε τρίποδο, να αλλάζω συνέχεια θέσεις και παράλληλα να μην ενοχλώ καλλιτέχνες και κοινό.
Γιατί οι καλλιτέχνες ήθελαν ελάχιστο φωτισμό (όσο χρειαζόταν για να διαβάζουν τις παρτιτούρες) και απόλυτη ησυχία. 
Είμουν όμως και φωτιστής, μην το ξεχνάτε αυτό. Στην πρόβα λοιπόν, λίγες ώρες πριν την παράσταση, αφού συμφωνήσαμε στις λεπτομέρειες του φωτισμού, ανέβηκα στη σκηνή και τράβηξα με την ησυχία μου και χωρίς άγχος, όλες τις φωτογραφίες που ήθελα!

Γιάννης Λούκος

Franc Shestani & Ιωάννα Παρασκευοπούλου

 Ιωάννα Παρασκευοπούλου 

Δεν υπάρχουν σχόλια: